Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Soós László indította 14 éve
Itt mindenki leírhatja a saját autójával kapcsolatos tapasztalatokat, észrevételeket és megoldásokat. Egy "népítélet" szerű dolgot képzeltem el, hogy mindenki csemegézhessen és okosodjon belőle. Lehetőleg egy autóhoz 1 hszt írjatok, képet is lehet csatolni (sőt szerintem célszerű, bal alsó gombal lehet akár 3-at is)
Elégedett vagy összességében az autóddal?
66% Igen, maximális mértékben... ajánlom mindenkinek!
32% Megfelelő, erős szerkezet... néha azért bosszantó tud lenni az apróbb hibáival.
2% korlátozottan... állandóan henkelni kell, cserben is hagyott már... csak fanatikusoknak!
0% katasztrófa! Ez egy bontószökevény!
Hozzászólások eddig: 22
majoros lajos üzente 8 éve
Fekete László üzente 8 éve
Mikor beleülök az autómba, az első kérdés, ami eszembe jut: ..." Hol van John Connor?" :)
Áraszt valami elpusztíthatatlanság- érzetet ez a gép, és nem egyszerűen csak a méreteiből adódóan. Igazából kevés tapasztalattal rendelkezem a típusról, mert még csak három hónapja van nálam, s ez idő alatt alig több mint 2ekm-t mentem vele, de azt kell mondjam, hogy maximálisan beváltotta a hozzá fűzött reményeimet. 1993- as Mo.-i forgalomba helyezésű, szervízkönyves, tehát igazolható 317ekm-el. Izzítás után -15 fokban is szó szerint pöccre indul. Bár a motor nem egy erőmű, mégis imádom a karakterét ( pláne a hangját ), nagyon élvezetes vele a vezetés. Átlagos fogyasztás 11 liter. A fűtés kiváló, a klímáról még nem tudok mit mondani. Bármilyen gombot megnyomok, minden működik. A futóműve félelmetesen erős, ami az utazási komfort rovására megy ugyan, de egyáltalán nem zavaró. A két gyerkőc a leghátsó sorban is élvezi az utazást, bármerre megyünk. A belső tér elég tágas, és könnyen variálható. A kasztni (szerintem) a valaha tervezett egyik legszebb, és legmarkánsabb terepjáró. Kellően szögletes, doboz-szerű klasszikus forma, amiben az összes részlet harmonikusan illeszkedik egymáshoz. A fényszórókon, és azok foglalatain át, a motorháztető domborításán, a sárvédő-szélesítésen, vagy a krómozott fellépőn keresztül, egészen az 1/3- 2/3-arányban osztott hátsó ajtókra szerelt létráig, vagy pótkerékig minden. Az egyetlen negatívum talán az én autómmal kapcsolatban az a korrózió, ami a küszöböket, hátsó-sárvédőket, ill. doblemezeket már elég alaposan kikezdte, de ha ezt annak fényében nézem, hogy 22 éves, még azt mondanám, hogy belefér.
Majoros István üzente 9 éve
Salamon Zsolt üzente 10 éve
Majoros István üzente 10 éve
Sziasztok kitud nekem linket adni ahol ezt a fajta sárvédő szélesítést megtudom venni
solti attila üzente 14 éve
laci!!
ha vigasztal mostanában nekem is előjönnek apróbb hibák. folyamatosan hiba kod olvasásra járok vele.
Soós László üzente 14 éve
Láng Zoltán üzente 14 éve
Györkös Attila üzente 14 éve
hali. együtt érzünk. nem te vagy az egyetlen, aki kínlódik. én még mindig az adagolóval bajlódok. a második szerelő azt mondta, hogy az önindítómmal lesz a gond. leszedtem kitakarítottam . nem tudom van e köze ahhoz,,hogy melegen nehezen indul.majd meglátjuk. egyébként hogyan érhette el az első híd az olajteknőt,? hát elérte és kivágta. most hegeszthetem be.jobb hátsó kereket valahol megüthettem, mert leeresztett, egyébként ennyi. szereltem bele egy Cb , és egy új Cd rádiót is. fel a fejjel.
Soós László üzente 14 éve
ismét ápdételnék...:) Nagyon úgy tűnik, hogy csak nálam történnek események... Szóval ma "kirándulni voltunk" és mikor visszaértünk a kocsihoz, indultam is. Aztán az első fékezésnél jött a MEGLEPI. fékpedál besüppedt és nem akart lassulni a 2 tonna. Aztán az alsó tartományban(úgy 2mm-re a taposólemeztől elkezdett fogni a fék. Hát kiszállok leizzadva, és óriási tócsa a jobb hátulja alatt... kicsit alánéztem és láttam, hogy úszik a fékfolyadékban a gép jobb hátsó dobja.... éljen éljen felkiáltással elkezdtem ugrálni a kocsi körül. Aláfeküdtem és lestem. Nőstény közben vadul nyomkodta a pedált, és egyszercsak ráakadtam... a rohadék cső eltört. Ahol a hátsó lökésgátló fölött elvitték, ott van egy gumibak, amiben valszeg megállt a sár, viz...stb. ennek következménye a korrozio, és LUK. Szóval kirohadt a cső... Mindegy 2 fékkörből egy kihalt, a másikal még valahogy haza lehet jutni... kicsit parásan, de sikerült. Aztán a jó fanatikushoz méltóan el is kezdem a szétszedést, egy NON-STOP autósboltból azonnal sikerült helyettesitővezetéket szereznem, nem lesz itt gond... de lett. Minden patent, fékfolyadékkal feltöltve, hát légtelenitsünk! Ugye a legtávolabbi egységgel kezdjük. Az a jobb hátulja. OK. Felpumpál>légtelenitő lazit> légtelenitő reccsen.... és vége. a rohadék nyakban beletört... nosza gyorsan a másik oldal... hát azis törik..K...élet!.(előtte félórát wd40-et kapott, és le volt dugózva) Mentő ötlet... csavarkiszedőőő!! próbafúrás.... nem sikerül, hiszen az a szemét légtelenitő valami acélos anyag. Addig addig jutottam, hogy ki kell szednem a munkahengert, és padon kiszedni. Kerék +fékdob szerencsére gyorsan és könnyen lejött. Aztán látom, hogy a munkahenger alu. Alu+acélcsavar?! éljen éljen!.... Egyszóval nagyon jó volt, Most keresek 2 munkahengert, elvileg 3-4ezerért van új. :) Remélem átérzitek... most bontok egy sört.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás