Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Jurgovics Dénes indította 9 éve
Tisztelt klubb tagok. Nemrégiben vásároltam egy Y61-es 99-es GR patrolt. Már a vásárlás napján feltűnt hogy a fékkel van valami apró probléma, mert mikor már majdnem megáll az autó bekap a jobb eleje aztán korrekciózik az ABS és minden ok. A probléma hogy nagy fékezésnél el is fordítja az autót jobbra, mert nem tudja elég gyorsan elvenni a fékerőt. Megnézettem egy szerelő haverommal aki rácsatlakozott egy laptoppal de semilyen ABS hibát nem tudot kiolvasni belőle. Persze ha a jobb első jeladót széthúztuk ABS nélkül teljesen jó a fék. Rákérdeztem, hogy egy ilyen ABS jeladó mennyibe kerül és 150ezer Ft.-ra mondták itt Egerben a gyárit és nincs utángyártott. Lehetséges hogy nem is az a baja, most átrakjuk a jeladót a bal oldalra és ha átmegy a hiba akkor tutira az a hunyó. Szóval szeretném a tanácsotokat kérni, hogy mit csináljak? Van valakinek elfekvőben ilyen ABS jeladója? Egy verseny autóból pld. ahhol úgysem használják?
Várom tanácsaitokat vagy ajánlatot egy jeladóra.
Üdv. Dénes
Hozzászólások eddig: 11
Salamon Zsolt üzente 9 éve
Sajnos állìtási lehetősèg nincs a hidraulikus kuplungoknál. Tárcsa, szerkezet csere.
A kettős tömegű lendkerèken èrdemes megnèzni a sìkot, ha sokat csùszott tùlmelegedett ès görbe akkor az is csere.
Jurgovics Dénes üzente 9 éve
Sziasztok. Megoldódott a probléma a jobbos ABS szenzor cseréjével. Kicsit kalandos volt a beszerzése, mert itthon nagyon drágának találtam a 150 ezer Ft.-os árat. Megnéztem az ebay-en és képzeljétek 50 EUR-ért volt eladó egy új Németországban. Sikerült a beszerzése és miután beszereltem a helyére meg is szűnt a fék hiba. Ezzel szerencsém volt. Még egyszer köszönöm az instrukciókat. Most a kuplungom kezd nagyon lent fogni. Hidegen nehéz 1-ből 2-be tenni. Lehet ezen valahol állítani, vagy a kuplung tárcsa kezdi a végét járni? 224ezer Km. van benne.
Jurgovics Dénes üzente 9 éve
Köszönöm az instrukciókat és az adatokat. Úgy vélem ez egy igazi hozzáértő és segítőkész csapat. Jöttök a borsodnádasdi Észak Trophy Bajnokság 5. fordulójára? 2014.júli. 4-5. (Én itt lakom a szomszédban Balaton községben) Szívesen találkoznék veletek élőben is. Üdv. Dénes
Balázs Sándor üzente 9 éve
Ha nem tévedek, ez egy ú.n. indukciós jeladó, amiben egy rézdrót tekercs van, vasmagon. Az ell.állás a vezeték vastagsága, hossza, és aktuális hőmérsékletének függvénye. Nincs meghatározva, hogy hány fokon kell mérni, talán a tekercsek sem laborprecízek, így megadtak egy tól-ig határt, ezen belül jó. Nagyon lényeges a légrés. Ha nagyobb az előírtnál, nem indukálódik megfelelő feszültség, így az a szenzor "nincs". Ha valamilyen módon beljebb tudod tolni, lehet, hogy megjavul, de a túl kevés ell.állása még mindíg probléma. (más gyártó termékére nem cserélhető?)
Bágyi Csaba üzente 9 éve
Az ellenállás egy tartományon belül változik ahogy Sándor kolléga is írta ha megforgatod a kereket és figyeled az ohm mérőt látszik, hogy lehet az egyik kijjebb mint a másik le van törve a hegye. A szenzornak bent kell lennie a helyén egy csavar fogja hogy állhat kijjebb.
Balázs Sándor üzente 9 éve
Salamon Zsolt üzente 9 éve
Jurgovics Dénes üzente 9 éve
Nincs megtörve a vezeték úgy néz ki mivel rá tudtunk mérni a jeladók ellenállására: 1070 Ohm jobb oldali ; 1720 Ohm a bal oldali jeladó. Ráadásul a jobb oldali jeladó érzékelője 5 mm-el kintebb van mint a balos. Ez már alapból félrvezetheti az ABS központi vezérlőt. Van valakinek az Y61-es Patrolokhoz szervíz könyve? Abban biztosan benne van persze angolul, hogy az első ABS jeladóknak mennyinek kellene lennie az ellenálásánk. Gyári száma: 47910VC200. Előre is köszönöm a segítséget. Üdv. Dénes
Jurgovics Dénes üzente 9 éve
Bágyi Csaba üzente 9 éve
találtam egy képet amin látszik a jeladó hegye ferdén van vágva kívülről egy csavar fogja és ha átrakod a másik oldalra akkor meg is kellene fordítani hogy a ferde rész ugyanúgy álljon úgy viszont a felfogatás hátrafelé nézne a csavar meg elöl van így viszont a jeladó hegye beleérne az ellen darabba.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás