Nissan Patrol: Patrol tuning (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1112 fő
  • Képek - 1941 db
  • Videók - 180 db
  • Fórumtémák - 31 db
  • Linkek - 26 db

Üdvözlettel,

Nissan Patrol Fán Kláb vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1112 fő
  • Képek - 1941 db
  • Videók - 180 db
  • Fórumtémák - 31 db
  • Linkek - 26 db

Üdvözlettel,

Nissan Patrol Fán Kláb vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1112 fő
  • Képek - 1941 db
  • Videók - 180 db
  • Fórumtémák - 31 db
  • Linkek - 26 db

Üdvözlettel,

Nissan Patrol Fán Kláb vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1112 fő
  • Képek - 1941 db
  • Videók - 180 db
  • Fórumtémák - 31 db
  • Linkek - 26 db

Üdvözlettel,

Nissan Patrol Fán Kláb vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Patrol tuning

Ezt a témát Győri Péter indította 9 éve

Sziasztok! Nemsokára szeretnék venni egy patrolt csak még azt nem döntöttem el hogy milyet. Már régóta nézegetem őket a tulajdonos hozzászólásokat véleményeket hibákat. Nekem túrázni kellene meg családi kirándulásokra persze nem vetem meg az állatkodást sem. A fogyasztás sem érdekel csak a tartosság és a megbízhatóság. Az y61 érdekelne. Tényleg annyi hibája van ami nehezen orvosolható vagy pénztálca függő. Az y60 is tetszik csak a kora nem annyira. De a szerelés és a bügykölés sem áll távol tőlem. Az az egyik kérdésem hogy melyiket tudjátok ajánlani mint szerelés mint megbízhatóság szemponjából? Másik kérdés hogy rohadnak e? Nem is nagyon a kasznira gondolok hanem az alvázra. Következő kérdés az Y60-at mondjuk 2.8 td lehet e tuningolni?Birja e? Adagoló tuningra és turbó cserére gondolok. Mert ha a motor nem birja akkor nincs értelme. Nem repülőt akarok csak egy 50 LE vel többet. Válaszokat előre is köszi!

Hozzászólások eddig: 9

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

Láng Zoltán üzente 7 éve

Lehet rá tenni. Van eltérés a 2 motor között.az alapjai egyeznek meg.a szivo alul nyomatékosabb .

Válasz

Hol Jozsef üzente 8 éve

Sziasztok! Nemrégiben vettem egy sd33-as patrolt. Az a helyzet vele, hogy iszonyú lomhának gondolom. A kérdés az lenne, hogy ezek mind ilyenek? Illetve, hogyan lehetne egy kis többletet kicsikarni belőle? Az adagoló meggyezhet a turbóséval? Arra gondoltam, hogy rakhatnánk egy turbot rá, mert állítolag a motor ugyan az mint a td társa.

Válasz

Rózsa Tamás üzente 8 éve

Gyenge pillanatomban tettem fel a kérdést. :) Vegyétek semmisnek, hülyeséget kérdeztem!

Válasz

Rózsa Tamás üzente 8 éve

Sziasztok! Biztosan már sok mindenkiben felmerült a dolog, de én nem találtam rá választ. Y60-as Patrolban a hátsó lámpát be lehet "duplázni"? A normál hátsó lámpa felett a magasabban fekvő lámpákat meg lehet valahogy bütykölni, hogy az is világítson? Köszönöm!

Válasz

Zámolyi Tamás üzente 8 éve

Azért köszönöm

Válasz

soos sándor üzente 8 éve

ennél bonyolultabb a dolog, hogy leírás alapján megcsináld, ha nem vagy képbe a diesel motorokkal. Lényeg, hogy átépített adagoló, más befecskendezési nyomás, előtöltés, intercooler.

Válasz

Zámolyi Tamás üzente 8 éve

Szia!
Hogyan csináltad? Leírod? Előre is köszi!:)

Válasz

Fekete István üzente 8 éve

1999-es Y61-es 2.8 TD intercooler. Az autó alá nagy kerekeket raktam és bizony hegyre fel elfogy az erő.
Szerintetek hogyan tudnám a motort megerőssíteni?Ezt lehet csippelni, vagy csak az adagoló mechanikus állítása + turbócsere a megoldás????

Válasz

soos sándor üzente 9 éve

Szia Péter,

én y60-nal(GR) kb. 500.000 km-t mentem, keresztül-kasul vontatva Európát, 3-4 tonnával mögöttem. Az enyémben, míg eredeti Nissan motor volt, 160 LE-re felhúztam a motort, tökéletesen működött. Lényeg a lényeg, hogy 1.260.400 km-nél lett hengerfejes a motor. Az előkamrák nem bírták tovább. Kell ennél több?
Én 6- max 8.000 km-enként motorolajat cseréltem (Castrol), váltó, diffik max 25.000 km-es periódus.
Turbó gyári volt rajta, nem tartom tartósnak előkamrás motorra a VGT-s turbót, az előtöltés, olajnyomás nem megfelelő ilyen hirtelen jövő terhelésre, amit a VGT miatt kap a motor. Legalábbis tartósan.
Bármi kérdésed lenne: 20/4264077

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu