Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Godó Roland indította 13 éve
sziasztok..kellemes ünnepeket minden offroados patrolos kolegának :D
kis segitség kellene vkitől nem vagyok hülye a kocsikhoz de kezdem feladni a patrolommal a témát mert nem birunk rájönni mi kinja lehet erre kérnék vmi 5 letet tőletek..
szal .. nem megy a szekér v csk én várok többet 160 le től ,trélerrel egyenesen halott ,most cseréltünk adagolót mert az is feladta,evett 20-25 lityit, :) és baszik menni olyan lusta most is mint ha 80 le turbós motor lenne vége 160 285 /75 16, nagykerékkel ,de mire eléri bealszok,mintha elvenné vmi az erőt,katalizátor kuka azt hittem széthullott és eltömitette a csövet,de nem ujj rendszert kapott 70 est,egr szelep levakolva , igy se lett jobb..minden kitakaritva minden müködik és nem megy ,,légtömegmérő lehuzás után mégszarabb.tehát az se ehet a ludas,,.. :( gázpedál letaposásánál nem reagál csk az első 2 centin kb hiába padlózni mert semmi..ilyen hibák szoktak e lenni nektek v voltak e v passz,,most már a fogyasztás normalizálódik 12 körül de a hiba ugyan az mint adagolócsere előtt..csere,hmm nem csere felujjitás röpke 4 kilóért,,.. :) :( minden elektronikát szabályzót cseréltek rajta, tehát az is kilőve..volt 2.8 as spanyolom felhuztuk a motort nagykerékkel álló helybe égette a gumit magárol ez meg teljesen szar ,de lehet csak én várok tőle többet ,mindeggy ha tudtok vmit előre is köszi..
""Ahol véget ér az aszfalt ott kezdődik az élet ""
Hozzászólások eddig: 247
Bágyi Csaba üzente 7 éve
Úgy néz ki elfáradt a hűtőm egész nyáron nem mentem az autóval a napokban viszont mentem egy kört azóta vízfoltok vannak a hűtő alatt és a hűtő alján csöpög végig. Tudja valaki hol lehet jó áron hűtőt venni?
Bágyi Csaba üzente 10 éve
Feltennék egy pár körkérdést lendkerék témában!
Ki milyenre cseréli a kettős tömegű lendkereket?
Érdemes -e felújítatni, leheggesztés, esetleg helyettesítő egytömegű lendkerék létezik-e hozzá?
krámli zsolt üzente 10 éve
köszönöm a hozzászólásokat !
Miklós a kép tényleg jó ;) :D korrekt a kollegina :D
elmentem egy kollégához akinek van egy Guttmann diagja . sikerült kiolvasni a tárolót "befecskendezés kezdet hiba"
Bosch VP44 adagoló.
pár mérés után kiderítettem hogy az adagoló tápfeszültsége alacsony ezáltal arra következtettem hogy mivel CAN-BUS rendszer lévén fontos a stabil tápellátás ,csak itt lehet a gond. a motor kábelköteget leválasztottam az adagolóról majd a hiba nyilvánvaló volt adta magát a dolog a csatlakozó pinjei nem vészesen de szennyezettek voltak . az oka egy valamikori szakszerűtlen csatlakozó illesztés nem figyeltek a benne lévő szilikon tömítő gyűrű helyes pozicionálására . alapos tisztítás után és a gyűrűk helyzetének rögzítése után valamint a CAN HI és LOW és a tápellátást biztosító vezetékből párhuzam-os kivezetés után a helyére került a csatlakozó . a kivezetett párhuzamos kábeleken feszültséget vizsgáltam üzemszerűen magam igazolására valamint a CAN vonali ellenállás és az esetleges későbbi hiba olvasás céljából még jól jöhet gondoltam így elfér az ott :) ha netán mégis csak kell alapon . majd 150km próbaút következett ,géplámpa OK nem villant , a feszültség stabil . némi ingadozás észrevehető de a feszültség esés (0.2v) betudható az adagolóban lévő motor működésének áramfelvételének . a CAN_BUS vonal eredő össz. ellenállása csatlakoztatott kábelekkel 60 Ohm . vannak adatok a 200 ohm értéket említik gondolom típus specifikus ....
említésre méltó az ECU 20A biztosítékának ellenőrzése is a motortérben alulról könnyen párát netán felcsapó cseppet kaphat így az is gyenge pont lehet . egy pillantást megér .
Drahovszky Miklós üzente 10 éve
Ha a tanksapka levételekor vákuumot tapasztalsz (eltömődött a szellőztető) az is okozhat ilyen hibát! Próbáld ki az autót laza tanksapkával. Ha ez nem oldja meg a problémát akkor jöhet a Salamon Nagyfőnők Zsolt sorrendje! Ja és a gázolajszűrőre is elég érzékenyek ezek a motorok. Vagy vidd el egy igazi szerelőhöz!
Salamon Zsolt üzente 10 éve
krámli zsolt üzente 10 éve
szerbusztok kollégák :)
ritka nagy pillanat történt ma. 3.0 DI motoros tehenem géplámpát dobott elgyengült, fehér füst, majd egy újra indítás után minden rendben . ezt párszor megcsinálta . 100 km kb. 5x . hidegen melegen mindegy volt . de főleg melegen . mivel autószerelő vagyok így van diagnosztikám de sajna a régebbi vasakat nem ennyire támogatja tehát kiolvasni nem tudom . de biztos vagyok benne hogy ti itt láttatok már ilyet . tapasztaltatok hasonlót . válaszokat előre is köszi ! zsolt .
Drahovszky Miklós üzente 10 éve
damm sandor sanya üzente 10 éve
Szia Roland.
Amit írtál ugyan ez van az enyémmel, amit írtál mint ha én írtam volna minden betű:))))))))),volna.,,
nem tudom jutottal valami megoldásra, vagy valaki mondót valami okóságot??
sanya Budaors
Salamon Zsolt üzente 11 éve
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás