Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Nissan Patrol Fán Kláb közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Nissan Patrol Fán Kláb vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Spanyolországban a Nissan Patrol versenytársa a Land Rover alapokra épült Santana volt 88-ban, amikor a Honvédelmi Minisztérium 500 db terepjáróra írt ki pályázatot a fegyveres erők számára. A pályázatot a Nissan nyerte nagy sikerrel. Katonai körökben is igen nagy népszerűségre tett szert, akár elődei. Az MC-4 es kódnevű terepjáró alapjait egy rövid tengelytávú, 4,1 méter hosszú pickup adta. Erőforrásként egy rendkívül strapabíró négyhengeres, 2.8 -as szívó dízel motort választottak, mely 82 lóerő leadására volt képes az ötfokozatú váltóval kooperálva. A polgári változathoz képest ez a konstrukció a lenyitható szélvédőben (többek közt a CSR-hátrasikló ágyú helyigénye miatt), az erősített és átszabott lökhárítóban (melynek eredményeként jobb terepszögekkel rendelkezik az autó) és különféle kisebb kiegészítőkben (horgok, akasztók, emelési pontok) illetve a 24v-os rendszerben tért el mely követi a NATO előírásokat. A hadsereg később egy 1000kg teherbírású járművet is igényelt, de mivel az eredeti MC-4-es 700 kg-ig volt használható, így egy új, hosszabb verziót terveztek. Az ML-6, 4,75méter hosszú változat személy és rakomány szállítására is egyaránt alkalmas. Néhány évvel később egy hathengeres erőforrás váltotta korábbi típusokat.
Az érdekességek galériában találtok még több képet róla!
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!